درب Glass Reinforced Polyester که به اختصار GRP نامیده می شود.

درب GRP در محیط های مختلف قابل استفاده است اما بیشتر در مکان هایی که مستلزم رعایت بهداشت و پاکیزگی هستند و نیازمند درب های مقاوم میباشند.

درب GRP در محیط های مختلف قابل استفاده است اما بیشتر در مکان هایی که مستلزم رعایت بهداشت و پاکیزگی هستند و نیازمند درب های مقاوم میباشند, کاربرد دارد. این درب ها از پلی استر تقویت شده شیشه ای ساخته میشوند و هیچ نوع ماده ی ارگانیک در ساختار آن وجود ندارد. درب های GRP ساختاری نرم, بدون درز, بدون لبه و زاویه راست دارند. به همین دلیل راهی برای نفوذ گرد و غبار و رشد باکتری در آنها وجود ندارد.

درب های GRP ضد آب و در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند و برای مکان هایی از ساختمان که در آنها تمیزکاری منظم و مداوم صورت میگیرد مناسب هستند. برخلاف درب های استیل و چوبی, درب های GRP حتی در بدترین شرایط تاب برنمیدارند و دچار تورم, پوسته پوسته شدن و زنگ زدگی نمیشوند. این دربها بسیار مقاوم و سبک هستند و نصب آنها نیز به آسانی انجام میشود. رنگ این دربها از نظر زیباشناسی ایده آل هستند و نیاز به نگهداری و مراقبت ندارند.

  1. ضد ضربه و خوردگی
  2. قابلیت شستشو با مواد شوینده
  3. وزن بسیار سبک
  4. ۱۰۰% ضد آب و رطوبت
  5. قابلیت رنگ پذیری

کاربرد درب های GRP

این درب ها نقش مهمی در جلوگیری از آلودگی ایفا میکنند و عملکردی بهینه دارند. درب های GRP در انواع مختلف درب های دوکاره, درب های فشرده, درب های دو قسمتی و درب های کشویی تولید میشوند.

  • حمام و سرویس بهداشتی
  • بیمارستان ها
  • استخرها
  • اماکن عمومی
  • هتل ها
  • خانه های واقع در مناطق مرطوب

هم چنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.