درب های CNC کاج

علت سفارش بالای درب CNC دو عامل می باشد، یکی سادگی و شیک بودن درب و از طرف دیگر مقرون به صرفه بودن درب ضد سرقت CNC برای ساختمان سازان می باشد.

منظور از CNC طرح هایی است که به وسیله ی دستگاه های CNC بر روی چوب و مصنوعات چوبی حکاکی می شود. در این حالت محصول چوبی خراشیده شده و طرح مورد نظر به شکل فرو رفتگی بر روی آن قرار می گیرد.

لازم به توضیح است که درب cnc در حالت اولیه خام می باشند که بسته به سلیقه خریدار می توان آنها را PVC کرد (در ۱۴ رنگ) یا اینکه توسط نقاش به رنگ دلخواه، رنگ آمیزی گردد.

طرح های زیر تنها بخشی از طرح های موجود می باشد، چنانچه طرح خاصی مد نظر سفارش دهنده باشد، این طرح قابل اجرا بر روی این نوع درب می باشد.

لازم به توضیح است که درب cnc در حالت اولیه خام می باشند که بسته به سلیقه خریدار می توان آنها را PVC کرد (در ۱۴ رنگ) یا اینکه توسط نقاش به رنگ دلخواه، رنگ آمیزی گردد.

طرح های زیر تنها بخشی از طرح های موجود می باشد، چنانچه طرح خاصی مد نظر سفارش دهنده باشد، این طرح قابل اجرا بر روی این نوع درب می باشد.

  1. CNC بر روی رویه ی ۳ میل از جنس HDF یا MDF
  2.  CNC بر روی رویه ی ۵ و ۸ میل از جنس MDF

استفاده از درب HDF بیشتر برای اطاق خواب و سرویس های بهداشتی می باشد اما به واسطه چگالی بالای ورق HDF و استحکام خوب آن می توان از درب HDF برای درب ورودی آپارتمان ها نیز استفاده کرد. البته پیشنهاد می شود در صورت استفاده از ورق مسطح برای درب ورودی دو ورق ۳ میل HDF روی هم پرس شود. انجام این کار باعث می شود هم استحکام درب HDF به میزان قابل توجهی بالا برود هم عمق شیار های CNC نیز افزایش یابد که به زیبایی کار می افزاید.

با توجه به قیمت مناسب و استحکام بالا استفاده از درب HDF در ساختمان ها طی ۱۰ سال اخیر بسیار زیاد شده (مخصوصا درب HDF قاب دار) است و همین امر باعث شده مصرف کننده های نهایی به دنبال درب های جدید تری باشند هر چند بعضی از این درب‌ها عمر مفید کمتری دارند. لذا برای ایجاد تنوع می توان با استفاده از ورق های مسطح و استفاده از دستگاه CNC تنوع طرح درب HDF را نامحدود و مطابق با هر سلیقه ای ارائه داد.

خطوط درب ضد سرقت توسط دستگاه برش بسیار ظریف یا همان دستگاه CNC صورت می گیرد. درب ضد سرقت ترک سی ان سی  با دو نوع رویه ارائه می گردند یکی از آنها MDF با روکش چوب طبیعی و دیگری روکش های PVC کره ای می باشند.

از قفل های هفت زبانه و چهارده زبانه برای درب ضد سرقت سی ان سی  استفاده می شود. در نوع چهارده زبانه آن دو زبانه در بالا و پایین چهارچوب قرار می‌گیرند و استحکام خاصی به درب های ضد سرقت می بخشد. برای درب ضد سرقت CNC می توان از پیم های پشت لولا یا همان پیم های گاو صندقی نیز استفاده کرد که امنیت زیادی را در قسمت لولای درب ضد سرقت CNC به ارمغان می آورد.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت دستگاه هاي سی ان سی

قیمت دستگاه های سي ان سي با توجه به تنوع مدلهای آن، بسیار متفاوت است. به طور کلی دستگاه های سی ان سی بر مبنای پارامترهای زیر قیمت گذاری می شود:

الف- نوع و کیفیت قطعات

ب- توان اسپیندل: هر چه اسپیندل یک دستگاه فرز پر قدرت تر باشد، با سرعت بالاتری می تواند عملیات حک یا برش را انجام دهد و قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

ج- تعداد محورهای دستگاه: هر چه تعداد محورها بیشتر باشد، قیمت دستگاه بالا می رود.

د- مکانیزم کنترل حرکت: بعضی از دستگاه های سي ان سي دارای مکانیزم کنترل حرکت هستند.

ه- جنس سازه: ضخامت و جنس ماده مورد استفاده در پروفیل ها و ورق که در سازه سي ان سي استفاده شده در استحکام دستگاه و قیمت آن مؤثر است.

خ- متعلقات و لوازم جانبی دستگاه: دستگاه های فرز سي ان سي بسته به این که به چه لوازمی مجهز هستند قیمت های مختلفی دارند.

به منظور خرید انواع درب های ضد سرقت در انواع مختلف با درجه کیفی ممتاز با صنایع چوبی کاج به شماره ۰۷۱۵۲۲۴۷۱۲۲  تماس حاصل فرمایید.