تولید ۱۲ هزار لنگه درهای ضدآب در کارخانه صنایع چوبی کاج لارستان

کارخانه صنایع چوبی کاج در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع با زیربنای ۱۷۰۰ متر مربع در ورودی شهر لار از سمت گراش قرار دارد که سالانه ۱۲ هزار لنگه انواع در اتاق و سرویس های بهداشتی ضدآب تولید می کند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در حاشیه این بازدید که علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی فرمانداری، علی محمد ابراهیمی زاده رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و مهدی قاسمی معاون اداره کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نیز حضور داشتند، در سخنانی هدف از بازدید خود را حمایت کامل از بخش تولید و بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به اهداف رونق اشتغال شهرستان حمایت از بخش تولید و فعال سازی واحدهای تولیدی الزامیست تا زمنیه کامل اشتغال و گسترش سطح تولید داخلی در شهرستان فراهم گردد.

وی با اشاره به ظرفیت  و بستر مناسب لارستان برای فعالیت کارگاههای مختلف در زمینه صنایع چوب اظهار داشت: باید مجموعه شهرستان سیاست گذاری و برنامه ریزی مدونی جهت توسعه و کمک به این واحدها داشته باشد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم ازکارگاه صنایع چوبی کاج لارستان در زمینه اشتغال بهره می برند، ادامه داد: این مجموعه از قابلیت لازم برای رشد و توسعه برخوردار است و در صورت برخورداری از کارگاهی با وسعت بیشتر و ارائه تسهیلات بانکی ، امکان ایجاد اشتغال بیشتر برای جوانان جویای کار را دارد.

حسنی با بیان اینکه کارگروهی در شهرستان جهت بازدید مستمر از واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان تشکیل شده، گفت: با توجه به تاکید دولت تدبیر و امید جهت حمایت از واحدهای تولیدی ، امیدواریم با بررسی و رفع مشکلات صنایع فعال درشهرستان و همچنین کارگاه مذکور زمینه رشد شاخص های اقتصادی شهرستان و ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم شود.

معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائلی است که بخش تولید و صنعت را با مشکل روبرو کرده است؛ افزود: تاکنون تلاش‌های زیادی برای حمایت از تولید و تامین نقدینگی از سوی دولت انجام شده است، اما بخش تولید همچنان به سرمایه در گردش بیشتری نیاز دارد، که امیدواریم نقدینگی بیشتری به سمت حوزه تولید حرکت کند و سرمایه در گردش این واحدها تامین و مشکلات این بخش حل و فصل شود.

وی در پایان تصریح کرد: در خصوص این واحد تولیدی نیز با همکاری بانکها تلاش می کنیم تا بخشی از مشکلات نقدینگی و سرمایه در گردش آن را حل کنیم.

بازدید از نحوه تولید درب ها

گفتنی است صنایع چوبی کاج به مدیریت آقای صمد دانشمند در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۷۰۰ متر مربع در ورودی شهرستان از سمت گراش قرار دارد که سالانه ۱۲ هزار لنگه انواع در اتاق و سرویس های بهداشتی ضد آب را تولید می کند.

اضافه می گردد که ۸۰ در صد از انواع درهای ملامینه، پلی وود، پرس وکیوم و سی ان سی به استان های بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان، خوزستان،  فارس و شهرستانهای همجوار عرضه می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *