بازدید تجار افغانستان از کارخانه کاج لارستان

به گزارش روابط عمومی شرکت کاج تجار کشور افغانستان از کارخانه صنایع چوبی کاج لارستان ضمن بازدید ، با توانمندی‌های این واحد تولیدی آشنا شدند.

صمد دانشمند مدیرعامل شرکت کاج در این بازدید گفت: با توجه به امنیت کشور افغانستان و روابط تجاری این دو کشور  اکنون هیات‌های اقتصادی کشور افغانستان از این شرکت و توانمندی های تولیدی آنان بازدید می کنند.

توضیحات مدیر عامل کاج در رابطه با نحوه تولید درب ها
بازدید تجار افغانستان ار صنایع چوبی کاج لارستان

دانشمند افزود: صنایع چوبی کاج توانمندی ویژه ای در ساخت درب های 100% ضد آب دارد.
مدیرعامل کاج افزود: این شرکت تنها تولید کننده درب های 100% ضد آب در استان های فارس،هرمزگان،بوشهر،خوزستان،کهگیلویه و بویر احمد و کرمان می باشد که قصد داریم با ارائه طرح های مناسب و متنوع رضایت مشتریان را جلب نماییم.


وی در ادامه گفت : یکی از صنایع بزرگ کشورمان که سابقه طولانی در ساخت صنایع چوبی دارد آمادگی کامل دارد تا محصولات خود را به کشور دوست و همسایه ، افغانستان صادر کند.


دانشمند افزود: ما همچنین آمادگی داریم با تکیه بر توان فنی مهندسان و طراحان این مجموعه به سایر کشور های همسایه نیز صادرات داشته باشیم .

بازدید از مراحل ساخت درب های شرکت کاج


تاجر افغانستان نیز در مصاحبه ای گفت: امکانات ، تجهیزات و توان فنی صنایع چوبی کاج را بسیار عالی دیدیم و کاملا” مشخص است که این کارخانه می تواند به خوبی نیازهای ما را برآورده نماید.
وی افزود: امیدواریم هر چه زودتر قراردادمان با شرکت کاج نهایی شود.

بازدید تجار افغانستان ار صنایع چوبی کاج لارستان
بازدید تجار افغانستان ار صنایع چوبی کاج لارستان
توضیحات مهندس حسین دانشمند در رابطه با طراحی درب ها

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *